Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ergens wringt het totaal beeld voor mij
kan door het onscherpe gedeelte komen waar je vlieg op zit
vind het in ieder geval niet zo lekker kijken
al is het vliegje wel mooi scherp
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt om me daar op te wijzen, nu zie ik het ook. Ik zal er in het vervolg iets beter op trachten te letten.
ik heb hier ook een beetje hetzelfde gevoel als in de vorige comments ,hoewel het vliegje mooi scherp is is het spijtig dat het belletje niet helderder is en wat scherper ,
ik denk ook een beetje dat hij niet zo goed kijkt omdat de bloemknop en de vlieg hetzelfde kleurpatroon hebben en nogal zwaar oogt tov de vlieg
Comment