Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk is-ie zeker. Maar ik vind hem ook heel mooi!
Misschien was hij nog beter geweest indien de stengel rechts niet zo vaag werd. Ruisonderdrukking zou volgens mij ook een beter resultaat opleveren.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Das op z'n minst gezegd een hele speciale.
Prachtige kleuren en heerlijk licht in de druppel.
groetjes
moniq
ook mijn gedacht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Grappige titel, maar vooral een knappe plaat, weerom met veel gevoel voor licht en kleur neergezet !
Knap
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel mooi beeld, niet enkel door de inhoud maar ook door het kleurenpalet. Hier en daar wat meer scherpte (centraal gedeelte vd bloem, stengel) had de opname nog beter gemaakt denk ik.
Comment