Zoals jullie misschien wel zullen weten had ik een beurs gekregen om een insectenfotografieworkshop te volgen in Saint Louis, Amerika. Ik ben net terug en het was gewoonweg geweldig daar! Ik heb veel bijgeleerd daar, niet enkel over fotografie, maar ook over insecten!
Hierbij mijn eerste plaat. Dit is een roofvlieg. Deze hebben prachtige facetogen. Als je goed kijkt kan je lijnen opmerken in de ogen, deze lijnen zijn eigenlijk een grensgebied tussen grote en kleine facetten.
Je zal misschien denken dat dit een focus stack is, maar eigenlijk is het maar 1 foto. Ik was zelf verbaasd over de grote DoF in deze foto. (Daar deze gemaakt is met de mp-e)
Je MOET deze in het groot bekijken, klik --!HIER!--
Robber Fly by mpke, on Flickr
Bedankt om te lezen en te kijken,
Maxim.
Hierbij mijn eerste plaat. Dit is een roofvlieg. Deze hebben prachtige facetogen. Als je goed kijkt kan je lijnen opmerken in de ogen, deze lijnen zijn eigenlijk een grensgebied tussen grote en kleine facetten.
Je zal misschien denken dat dit een focus stack is, maar eigenlijk is het maar 1 foto. Ik was zelf verbaasd over de grote DoF in deze foto. (Daar deze gemaakt is met de mp-e)
Je MOET deze in het groot bekijken, klik --!HIER!--
Robber Fly by mpke, on Flickr
Bedankt om te lezen en te kijken,
Maxim.
Comment