Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
...van de russula-determinatie ben ik vrijwel zeker maar ook hiervan zijn er weer meer dan 100 soorten in België en Nederland. Ver zal ik er toch niet naast zitten denk ik.
Update
Last edited by ericvanhout; 6 september 2011, 21:23.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Bedankt voor de opbouwende commentaren. De lichtvlek was inderdaad nogal prominent dus heb ik deze wat getemperd, er zat blijkbaar ook nog een roodachtige schijn in dus dat kwam goed uit! Alleen uiterst rechts kwam er bij het verdonkeren een rare overgang dus heb ik de update ook wat bijgesneden.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooie zwam en mooie foto.
Even tegendraads: ik vind de update niet beter. De compositie is uit balans en door het croppen is de ruis te zeer versterkt. Maar dat laatste kun je uiteraard verhelpen.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment