Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
door de mooie belichting heb je hier de fijne details nog kunnen vast leggen op de moeilijke witte blaadjes, fijne scherpte en licht inval op het hartje I it
Mooie compo
't Is er eentje waar ik uit leer omdat ik de neiging zou hebben om de bloem helemaal in beeld te brengen.
Je toont hier dat dat niet hoeft om een hele mooie foto te hebben.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Wit is heel moeilijk te fotograferen, vooral omdat men al snel uitgebrande vlekken krijgt.
Jij hebt het hier perfect in de hand kunnen houden. Knap!
Bovendien een mooie compo en BG.
Mooie kleuren, mooie compo, scherpte en onscherpte liggen goed.
Mooie foto die aangenaam om kijken is.
Het lijkt misschien een eenvoudig onderwerp, maar net dat maakt het zo moeilijk om het mooi weer te geven.
Ik heb ook al enkele keren getracht enkele bloemen in mijnen hof te trekken, maar tot nu toe zijn al die probeersels in de vuilbak beland.
Comment