Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik vind de silhouet ,heel mooi en oogt ook heel scherp ,heb wel wat moeite met dat grote zwarte vlak die toch wel wat aandacht trekt ,wel een zeer mooie kleuren in de BG
kan me hier wel in vinden.... op zich een hele mooie, Kurt, maar ook ik vind het grote zwarte vlak iets te dominant... maar wel origineel gedaan..
gezien in de HoF
proficiat kurt
prachtige kleuren maar ik vond het zwarte vlak ook een beetje te veel aanwezig
maar de wereld behoort aan de durvers hé
en dit is er zo eentje
ik heb het druk dezer dagen en ben daardoor niet zo veel aanwezig op BD
sla soms eens een dag over wat eigenlijk niet mijn gewoonte is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heb ik pas in HOF gezien. Macro is mijn ding niet. Foto's zijn veel te goed, bijna perfect.
En dat is mooi, alle lof ervoor, maar soms ook weinig boeiend. Deze weet me wel te char-
meren. Hier kan ik een mooi verhaaltje bij verzinnen. Heyla, het is al een mooi verhaaltje.
Proficiat met uw HOF.
ik vind de silhouet ,heel mooi en oogt ook heel scherp ,heb wel wat moeite met dat grote zwarte vlak die toch wel wat aandacht trekt ,wel een zeer mooie kleuren in de BG
Ik volg hier ook
Prachtige kleuren en scherpte, maar ik heb al betere platen van jou gezien
maar toch: proficiat met je HOF
Heerlijk en creatief beeld - zien we te weinig hier...
Maar inderdaad, foto ware sterker als het zwarte vlak van het blad minder dominant was geweest. Nu oogt het wat lomp - het doet de compo geen deugd... Het overheerst een beetje de erg fijnzinnige en bijzonder mooie contouren van kevertje.
Hoe het ook zij : applaus voor de eigen benadering...
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment