Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zie voor de eerste keer dit beestje
mooi vast gelegd
kleuren, BG scherpte
compo heb hier m'n twijfels links iets teveel, stukje af of had de foto iets nr links gedraaid zodat het blad iets meer in de foto zou komen, maar dat is mijn persoonlijke mening
deze is prachtig ,zeer mooie kleuren en scherpte ,die compo, over smaken kan men natuurlijk niet twisten ,maar ik vind hem wel mooi ,een beetje gewaagd en buiten de regeltjes, maar dit hier wel passend
deze is prachtig ,zeer mooie kleuren en scherpte ,die compo, over smaken kan men natuurlijk niet twisten ,maar ik vind hem wel mooi ,een beetje gewaagd en buiten de regeltjes, maar dit hier wel passend
Hierin kan ik Patrick wel volgen.
Deze mooie wants nog nooit gezien.
Zeer mooie opname !
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Inderdaad, eigenzinnige maar gepaste compo, prachtig insectje (nog niet gezien!) en mooie kleuren !
Maar de toonzetting vind ik dan weer minder. De volledige rechterhelft van het histogram wordt hier (op enkele clicks na) niet gebruikt - het beeld is donker en dof. Ik ben akkoord, de kleuren zouden hun diepte verliezen bij al te enthousiast ophelderen, maar een weinig oplichten (zowel in de hooglichten als in de middentonen) doet wonderen met deze prent... Voor wat het waard is...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
voor mij mag die blijven zoals die is
een mooi plaatje van een prachtig beestje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Allen bedankt voor de uiteenlopende reacties .
Deze foto is op een haar na zo uit het fototoestel gekomen . Ik wou hem ook een beetje bijsnijden zodat de compo een iets meer binnen de regels viel , maar wat ik ook probeerde , ik vond dat ik met het bijsnijden de kracht van de BG verloor , en dat is bij deze foto volgens mij een groter minpunt dan de gewaagde compo , maar ik kan jullie reacties volkomen begrijpen . In ieder geval bedankt en morgen misschien eentje in een minder gewaagde compo .
Comment