Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel knap Frans ,mooi hoe dat licht speelt door dat pootje ,de houding is ook heel mooi ,
die stengel in de BG ,ja ik denk niet dat je veel keuze had als je mooi evenwijdig met het beestje wou blijven om over de ganse lijn scherp te krijgen ,maar toegegeven hij stoort wel een beetje ,miss de stengel wat verdonkeren
Dit zou een prachtfoto kunnen zijn zonder dat witte (uitgevreten) blad in de achtergrond. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dat in PS te verwijderen?
En daarna het kikkertje iets meer pit geven.
Heel mooi exemplaar, maar zou inderdaad nog beter zijn zonder dat blad op de achtergrond.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
mijn PS-kennis is nagenoeg 0, het scherm van mijn win-pc deugt niet ...
ik zal eerst eens in Aperture 2 proberen dat blad weg te halen
lukt dat niet ... en die kans is nogal groot, dan ga ik toch proberen wat PS te knoeien
ik beloof niks ...
frans dit is zeker het proberen waard
want het kikkertje staat er prachtig op
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment