Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

free lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• free lens

Omdat ik me graag bezighoudt met het nemen van foto's van beestjes
    en dit via de free lens* manier ben ik benieuwd wat jullie van dit lieveheersbeestje vinden.

Another approach in this ''triptych'' series.. (free lens) by BananaRaw , on Flickr

Bedankt voor te kijken.

Andries

*free lens: een techniek waarbij je foto's neemt met de lens van het fototoestel.
    Zo kan je tilt en shift effecten bereiken of je minimale focus afstand verkleinen.
    Leuk maar toch wel gevaarlijk om te doen. Andere voorbeelden vindt u op Flickr of hier 1 en 2.

Last edited by AndriesDeLeener; 6 september 2011, 15:05.
    ::: Flickr :::

Re: free lens

Weinig reactie tot nu toe ?! Dit plaatje verdient beter...
    Leuk effect, mooi plaatje, anders dan anders - alleen daarvoor al :
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik vind dit ook knap , enkel die doorgesneden stukken zijn niet mijn ding , maar voor de foto zelf niets dan lof

Grtz .

Dirk .
      Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

leuke hobby en grappig resultaat.
        voor de liefhebbers:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Specialleke! Geslaagd met deze techniek.
          Heb je andere foto's op Flickr ook bekeken.

Bouk, bedankt voor de link naar de toepassing.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Bedankt voor jullie meningen. Die witte lijntjes maken deel uit van een soort van triptych serie zoals er op Flickr meer staan en hier op BD trouwens ook.

Leuk filmpje ook Bouk. Ik had het nog niet gezien. Zelf gebruik ik geen statief of liveview, hij ook niet dacht ik, maar een statief vind ik te lomp voor zulke beestjes. Lieveheersbeestjes blijven amper stilzitten en dan lijkt een statief mij niet handig.
            ::: Flickr :::

Comment

Working...
            X