Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triptych ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Triptych ..

Triptych #2 (free lens) by BananaRaw , on Flickr

Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden.

Andries
    Last edited by AndriesDeLeener; 6 september 2011, 15:05.
    ::: Flickr :::

Re: Triptych ..

Heel knap lijnenspel in het middenstuk... over de de rest ben ik nog in twijfel, het stoort mij een beetje dat men heel snel ziet dat het om hetzelfde beeld gaat in het bovenste en onderste deel...
    Jean Pierre.

Comment

Met 'n bewonderende "oooh" voor het feit dat je probeert te "creëren !

Ik vind dat het combineren van beelden (en op die manier een nieuw beeld proberen te scheppen) hier te weinig wordt toegepast. Ik had me zelf al voorgenomen daar zelf wat meer mee te gaan spelen, ...
      Maar... zonder dat ik er precies de vinger kan op leggen - blijf ik hier wat op mijn honger zitten. Het geknakte grashalmpje staat sterk in het beeld en zorgt voor voldoende spanning. Edoch de delen boven en onder wringen meer tegen dan dat ze toevoegen aan het beeld. Maar nogmaals... ik twijfel : komt het door het verschil in kleur ? In focus <-> niet in focus. Wie zal het zeggen...
      Blijven doen zou ik zeggen !
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Bedankt voor de reacties.

Het onscherpe gedeelte is eigenlijk het zelfde als het scherpe maar dan dus onscherp. De bewerking is inderdaad wel anders. Omdat dit dan meer een kader vormde in mijn ogen.

Je kan een andere poging hier bekijken. Beetje zelfde concept al
        ::: Flickr :::

Comment

Working...
        X