Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben het met Bouk eens dat de update er niet beter op is geworden. Er is nu aan de kopzijde van de vlinder minder ruimte dan aan de achterzijde. Doorgaans is dit andersom voor een mooiere compositie. Voor de rest had zijn kopje wat mij betreft scherper gemogen.
Ik ben het eens met de eerste reacties wet betreft het centrale , achter de vlinder een beetje wegcroppen en als u op de originele foto nog wat meer ruimte moest hebben voor de vlinder zou dit mooi meegenomen zijn . Voor de rest een prima foto , scherpte zit voor mij wel goed , mooie kleuren en prima BG .
Eerste foto is beter, dan de update voor mijn smaak, maar de hoeveelheid ruimte achter de vlinder heeft in mijn ogen geen toegevoegde waarde, daar moch tje nog gerust wat wegsnijden. Mede hierdoor "vergroot" je als het ware de kijkrichting (in werkelijkheid heeft die dezelfde kijkruimte, maar het lijkt dan zo)
Qua belichting alsmede scherpte vind ik hem wel geslaagd.
Comment