Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
in de vroege ochtend
Collapse
X
-
-
Re: in de vroege ochtend
zeer mooie zachte foto met een prachtige BG!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk berichtvind hier niks aan, vraag mij af wat sommige mensen hier toch in zien
kan ook door gaan als compleet mislukte foto
maar elk zijn goesting zekers
grtz tweetty
Vind deze ook niet zo geslaagd,
je gaat vermoed ik voor een hele beperkte DOF op de druppels, daarvoor zijn er in de rest van het beeld nog te veel storen elementen in het beeld. Vooral de twee donkere vlekken in de hoek boven en ook in de BG zit er een nerveuze tekenening
Comment
-
-
Oh well... you don't like... I DO.
I see poetry in it and also, this is my style. Each photographer has his/her light like each season has its one...
May I suggest you to browse my album, and maybe you will find something at your taste.
Thank you for expressing yourself in a way a little "brutal", but thank you anyway.
Marie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtIeder zijn goesting, dat is waar maar ik probeer toch altijd aan te geven waarom ik iets minder goed vind, dat is toch de bedoeling van een forum, niet?
Vind deze ook niet zo geslaagd,
je gaat vermoed ik voor een hele beperkte DOF op de druppels, daarvoor zijn er in de rest van het beeld nog te veel storen elementen in het beeld. Vooral de twee donkere vlekken in de hoek boven en ook in de BG zit er een nerveuze tekenening
I did not think about disturbing elements, wanted to show poetry and something fresh.
Also I should have precised that I used a magnifying glass of 48 mm on a lens of 67 mm... this may explain the vignetting.
Thank you once more.
Marie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMarie Bekijk bericht...
May I suggest you to browse my album, and maybe you will find something at your taste.
deze is gewoon een pak minder.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdaar staan inderdaad heeel mooie tussen.
deze is gewoon een pak minder.
grt,bouk.
Comment
-
For me, the vignetting doesn't go with the softness of the image. Also there is to much noise in the BG (right downside corner). Compo isn't also that good in my opinion
You already showed us some very nice, soft, special pictures. For me, this one just doesn't do it as good as your other results.
But that is just my opinion about this one. Hope you can appreciate it
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
But that is just my opinion about this one. Hope you can appreciate it
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMarie Bekijk berichtOh well... you don't like... I DO.
I see poetry in it and also, this is my style. Each photographer has his/her light like each season has its one...
Thank you for expressing yourself in a way a little "brutal", but thank you anyway.
Marie
ik was al gaan kijken naar je album ,zelfs voor je het aanraadde mede daardoor ook
dat ik deze nikske vondbd0379be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk berichtvind hier niks aan, vraag mij af wat sommige mensen hier toch in zien
kan ook door gaan als compleet mislukte foto
maar elk zijn goesting zekers
grtz tweetty
En ja het zou kunnen doorgaan voor een compleet mislukte foto... ik wou enkel dat ik enkele van die mislukkingen in mijn verzameling had.Jean Pierre.
Comment
Comment