Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boomkikker SD 16/7
Collapse
X
-
-
-
Re: Boomkikker SD 16/7
Mooi, maar ik had (moest het mogelijk geweest zijn) een lager standpunt gekozenwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk berichtMooi, maar ik had (moest het mogelijk geweest zijn) een lager standpunt gekozen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk berichtMooi, maar ik had (moest het mogelijk geweest zijn) een lager standpunt gekozen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtlager standpunt was niet echt van toepassing (hindernissen) spijtig genoeg
ben er nog verscheidene malen geweest maar op dat plekje zaten ze niet meer zo vaak
staat er wel mooi opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtinderdaad veel hindernissen ingrid
ben er nog verscheidene malen geweest maar op dat plekje zaten ze niet meer zo vaak
staat er wel mooi op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtze zullen ne schrik hebben op gedaan toen met al die paparazzi
Knappe foto .
Grtz .
Dirk .Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro
Comment
-
allen bedankt vr de toffe reacties
Comment
-
-
Lena