Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Hoi Vicky, fotografie is en blijft een kwestie van smaak (gelukkig maar, anders werd het allemaal zo snel saai wellicht).
Qua tinten/kleuren e.d. een lust voor het oog, enig puntje van kritiek (smaak nog steeds) is dat ik het jammerlijk vind dat de plant/onkruid aan de linkerkant de kaderrand raakt. Hier had voor mij net iets meer ruimte mogen zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71Bekijk bericht
Hoi Vicky, fotografie is en blijft een kwestie van smaak (gelukkig maar, anders werd het allemaal zo snel saai wellicht).
Qua tinten/kleuren e.d. een lust voor het oog, enig puntje van kritiek (smaak nog steeds) is dat ik het jammerlijk vind dat de plant/onkruid aan de linkerkant de kaderrand raakt. Hier had voor mij net iets meer ruimte mogen zijn.
Grt Roger
Ben ik volledig mee eens.
Klein detail dat afbreuk doet aan het geheel ...wat toch de moeite waard is.
Foto is mooi van kleur en tint.
Comment