Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
LOL, na zo'n 2 prachtplaatjes zou ik er met plezier de brui aan geven Maar ik begrijp dat je nog meer van dit wou. De wind is soms echt wel een spelbreker
Dit is toch wel een toppertje voor mij
Dat is een hééél mooie Patrick !
DOF is meer dan goed, maar vooral de zeer knappe lichtinval geeft deze opname iets speciaals mee.
Voor mij een superplaat
heb je ze bij jou in de buurt ook gevonden patrick
want ze zitten toch niet op zo veel plaatsen
deze staat er weeral prachtig op zoals we ze van jou gewend zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
heb je ze bij jou in de buurt ook gevonden patrick
ha ha je dacht dat ze allen in jou buurt leefden he
ik heb ze idd ook in mijn streek gevonden ,voor iemand die de streek een beetje kent juist naast B-Park ,eigenlijk een heel nieuw gebied dat ik ontdekt heb waar oa ook de tijgerspin aanwezig is ,ben deze morgen ook geweest ,maar er zijn toch zoooo weinig insecten ,buiten een paarjuffertjes ,rups St-jansvlinder ,tijgerspin ,en de overal aanwezige slakjes ,vond ik niets meer ,maar ik denk dat het nu overal een beetje zo is ,insecten hebben de warme zomer nodig
ha ha je dacht dat ze allen in jou buurt leefden he
ik heb ze idd ook in mijn streek gevonden ,voor iemand die de streek een beetje kent juist naast B-Park ,eigenlijk een heel nieuw gebied dat ik ontdekt heb waar oa ook de tijgerspin aanwezig is ,ben deze morgen ook geweest ,maar er zijn toch zoooo weinig insecten ,buiten een paarjuffertjes ,rups St-jansvlinder ,tijgerspin ,en de overal aanwezige slakjes ,vond ik niets meer ,maar ik denk dat het nu overal een beetje zo is ,insecten hebben de warme zomer nodig
Tja, het is kommer en kwel voor een macro-fotograaf deze zomer
Jij hebt van deze gelegenheid toch goed gebruik gemaakt
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment