Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Momenteel in opleiding dus erg bedankt voor uw kritiek!
---------------------------------------------------------------------------------------
Sony A700 met enkele glaasjes, reportageflits, statief, Elinchrome 4Dlite set
Ik vind het geheel net iets te donker (zeker net boven de ogen), de scherpte en compo zitten goed. Misschien de witte vlek op het oog wat weg klonen...
foto is idd te donker ,scherpte op het kopje is OK ,maar ik zou hem iets groter posten (900pix) ,ook de DOF vind ik goed
naam zou ik ook iets subtieler plaatsen ,nu trekt hij wat teveel aandacht (of het zou moeten zijn dat dit juist de bedoeling is )
het kleurrijke kopje komt an het ware naar boven in de donkere achtergrond
alleen vind ik je handtekenig iets te storend en trekt veel aandacht naar zich toe
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heel erg bedankt voor de leerrijke reacties!
Ik weet wat me te doen staat als ik thuis ben, op mn werklaptop heb ik nl. niets van CS staan
Momenteel in opleiding dus erg bedankt voor uw kritiek!
---------------------------------------------------------------------------------------
Sony A700 met enkele glaasjes, reportageflits, statief, Elinchrome 4Dlite set
Comment