Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wat ik mij nu al de gehele tijd afvraag, al van voor het posten van deze plaat, en omdat er tot nu toe niemand iets over heeft geschreven : is die scherpte op de rechter vleugel niet "storend" ?
Het is natuurlijk normaal dat er ook daar een strook in de DOF valt, maar zou ik de scherpte daar toch beter "wegwerken" of niet ?
Wat ik mij nu al de gehele tijd afvraag, al van voor het posten van deze plaat, en omdat er tot nu toe niemand iets over heeft geschreven : is die scherpte op de rechter vleugel niet "storend" ?
Het is natuurlijk normaal dat er ook daar een strook in de DOF valt, maar zou ik de scherpte daar toch beter "wegwerken" of niet ?
Wat is jullie mening ? Ik lees het graag
niets aan veranderen ,die dof kan je niet vermijden vanuit dit standpunt ,en voor mij stoort het helemaal niet want het hoort er gewoon bij
Stoort niet m.i.
Leuk standpunt, goed gekadreerd. Mooie, scherpe opname in zacht licht van deze superverse heidelibel.Veel zal die nog niet gevlogen hebben!
tja Dominiek die staat er super op
dat vleugeltje stoort bij dit plaatje niet
omdat de gehele aandacht naar het kopje gaat
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment