Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hoi Ingrid, mooie opname van dit juvenieltje.
Persoonlijk zou ik boven nog een klein beetje hebben weggesneden om het rietgras vanuit de hoek te laten beginnen of eindigen (al naar gelang hoe je het bekijkt)
Belichting is ook mooi verzorgd.
Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71Bekijk bericht
Hoi Ingrid, mooie opname van dit juvenieltje.
Persoonlijk zou ik boven nog een klein beetje hebben weggesneden om het rietgras vanuit de hoek te laten beginnen of eindigen (al naar gelang hoe je het bekijkt)
Belichting is ook mooi verzorgd.
Grt Roger
heb eraan getwijfeld om het te doen, dan beslist om het niet te doen, waarom weet ik niet echt
toch bedankt vr de tip
vind hem mooi zoals die is ingrid
moet niet altijd binnen de richtlijnen zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment