Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrouwen houden van bloemen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrouwen houden van bloemen...

... ondanks het gevaar!

Waarom gevaar? Deze had ik enkele minuten ervoor 'gered' uit een andere bloem. Want helemaal 'bekleefd' met de stuifmeelkorrels kon zij niet meer ontsnappen uit de bloemkelk.
    Een wasbeurt in enkele regendruppels was nodig om de overvloed aan stuifmeelkorrels weg te halen. Maar ze was blijkbaar hardleers van enkele minuten later zat ze al op deze bloem...

Bedankt voor 't langskomen.
    Jean Pierre.

Re: Vrouwen houden van bloemen...

mooi
    maar ik wist niet dat vrouwen ook al eens "blijven plakken"
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

een hele mooi met prachtige kleuren en het LH op een sterke plaats in de compo
      Groetjes Vicky

Comment

Prachtige foto .

Grtz .

Dirk .
        Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

juweeltje

Comment

een heel schoontje
            Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht

Waarom gevaar? Deze had ik enkele minuten ervoor 'gered' uit een andere bloem. Want helemaal 'bekleefd' met de stuifmeelkorrels kon zij niet meer ontsnappen uit de bloemkelk.
            Een wasbeurt in enkele regendruppels was nodig om de overvloed aan stuifmeelkorrels weg te halen. Maar ze was blijkbaar hardleers van enkele minuten later zat ze al op deze bloem...

Bedankt voor 't langskomen.
            denk dat je je beste chinees had moeten boven halen zo ze je willen verstaan
            lijkt me een aziatisch LHB te zijn aan de hoeveelheid van de stipjes
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              een heel schoontje

denk dat je je beste chinees had moeten boven halen zo ze je willen verstaan
              lijkt me een aziatisch LHB te zijn aan de hoeveelheid van de stipjes
              Het is inderdaad een Aziaatje Liliane ( er zijn 16 variaties in kleur/stippen te vinden van deze Aziatische veelvraatjes) maar mijn Chinees is niet meer wat het geweest is...

Bedankt voor de reakties iedereen
              Jean Pierre.

Comment

Working...
              X