Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
het zijn toch lievertjes he pascal
deze komt mooi piepen tussen het gras
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
bij gebrek aan comments ... ik vind hem goed! ...hoedje af dat jr hem er sowieso goed opgekregen hebt
....is inderdaad niet zo makkelijk deze beestjes goed op de plaat te krijgen, ik heb het zelf al een paar keer geprobeerd -en zelfs met een ervaren BD-er - maar ik heb er erg weinig platen aan overgehouden.
Dus respect voor dit plaatje van mijn kant.
juist die extra "storende" elementen vind ik er juist mooi aan ,ik tracht ook mijn onderwerpen in de meeste gevallen los te krijgen van de BG ,maar bij die kikkertjes vind ik het juist een meerwaarde om zijn habitat er bij te vertonen ,prachtige foto trouwens
Comment