Nee hoor, ook in 't wit zijn ze prachtig... ik heb ze ook in de tuin staan. Mooie compo, maar 't wit is hier en daar op 't randje (of het moest aan mijn monitor liggen )
In dit geval klinkklare onzin natuurlijk. Je ziet het resultaat toch? Onderbelichten was hier de juiste keuze. Gebruik in dit geval overbelichting en alle detail in de bloem is weg.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
mooi, maar ik zie liever de echt wilde .. de blauwe die dan enkelbloemig zijn
Bouk, je slaat hier de bal volledig mis, overbelichten geldt alleen in omgevingen die zowat helemaal helderder zijn dan een gemiddeld grijs zoals bij een sneeuwlandschap, iets wat hier duidelijk niet het geval is
mooi, maar ik zie liever de echt wilde .. de blauwe die dan enkelbloemig zijn
Bouk, je slaat hier de bal volledig mis, overbelichten geldt alleen in omgevingen die zowat helemaal helderder zijn dan een gemiddeld grijs zoals bij een sneeuwlandschap, iets wat hier duidelijk niet het geval is
hey frakske
raar maar deze stond in het wild .. tussen de blauwe korenbloemen en andere bloemen
heb er maar 1tje gevonden hoor
raar maar deze stond in het wild .. tussen de blauwe korenbloemen en andere bloemen
heb er maar 1tje gevonden hoor
Niet zo raar hoor, de laatste tijd vind je meer van de "gekweekte" soorten ook in het wild ...
waarom ? omdat de laatste jaren zogezegde "wilde bloemen mixen" verkocht worden voor de tuin waar dergelijke soorten gewoonlijk tussen zitten ... en in de natuur durven die zich soms al wel eens zelf verspreiden hé maar het zijn eerder dwaalgasten
In sommige gemengde groenbemestingspaketten zitten ze trouwens ook.
Niet zo raar hoor, de laatste tijd vind je meer van de "gekweekte" soorten ook in het wild ...
waarom ? omdat de laatste jaren zogezegde "wilde bloemen mixen" verkocht worden voor de tuin waar dergelijke soorten gewoonlijk tussen zitten ... en in de natuur durven die zich soms al wel eens zelf verspreiden hé maar het zijn eerder dwaalgasten
In sommige gemengde groenbemestingspaketten zitten ze trouwens ook.
Comment