daarom ook minder groen denk ik?
toch een mooie.
grt,bouk.
Je weet dat ik mijn foto's "natuurlijk" hou. Heb hier dan ook niet aan het groen gewerkt om het feller of groener te doen lijken.
Wat mij wel opviel is dat er verschillende varianten van groen te zien waren : grasgroen, geelgroen, donkerder groen... De kleintjes zagen wel feller groen, dit is een volwassen (of toch een half-was) exemplaar.
En de kleurintensiteit hangt ook van de zon af. Heb er ook echt felgroene tussen zitten.
Deze zat ook niet echt in de zon. De zon levert alleen maar van de storende reflecties op
Van de macroshoot Lilybie 2 - Ik ben de volgende dag nog eens terug geweest. Er was veel zon, en de kikkertjes zaten terug meer vooraan...
dan heb je de zonsvloed van de nacht toch overleeft
wat er is een pak regen uitgevallen die zaterdag avond en de nacht
we hebben echt geluk gehad met de SD
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Rond 17u30 beginnen regenen, en pas 12u later is het gestopt
Toch alles kunnen droog houden binnenin de tent. Maar was er gerust in hoor... sliep op een luchtmatras,kon dus niet "verzuipen" hé
Maar zondag was het dan weer OK, voor de kikkertjes zelfs soms te veel zon...(allez, niet voor de kikkertjes maar voor mij dan he).
dan heb je de zonsvloed van de nacht toch overleeft
wat er is een pak regen uitgevallen die zaterdag avond en de nacht
we hebben echt geluk gehad met de SD
Comment