Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
oeps foute naam dannyweet niet of ik fout zat bij de benaming haal die twee altijd door elkaar
dit is de St- jacobsvlinderrups
die andere geel en zwarte is de St-jansvlinderrups
eentje met een zeer beperkt DoF
daar hou ik wel van
maar kan me ook vinden in de andere coments
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dit standpunt was zo gekozen om het rupselijf in onscherpte te laten overgaan, en enkel de kop scherp te hebben.
Ik heb nu wel een iets frissere versie als update geplaatst. Die eerste was op mijn laptop ter plekke bewerkt, en da's toch niet hetzelfde blijkbaar...
oeps foute naam dannyweet niet of ik fout zat bij de benaming haal die twee altijd door elkaar
dit is de St- jacobsvlinderrups
die andere geel en zwarte is de St-jansvlinderrups
eentje met een zeer beperkt DoF
daar hou ik wel van
maar kan me ook vinden in de andere coments
Comment