BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Amai,
jullie geven er nogal koeken op. Ik heb deze activiteit wat laat ontdekt en een beetje gevolgd. Chapeau voor de organisatie en de resultaten.
Ik wou dat ik erbij was (maar zal eerst eens een macro lens moeten aanschaffen).
Groetjes,
Jean-Marie
schitterend van kleur en dof, maar mijn gevoel ligt wel wat in de clinch met de compo
Tja, die compo, daar heb ik mijn peer mee afgezien hoor ! (Hier werd trouwens niks aan gecropt).
Het moest een compo volgens de regeltjes worden, ook al ligt het aandachtspunt net buiten de gulden snede.
De steel gaat misschien iets te snel over in volledige onscherpte, maar die vertrekt dus mooi uit de linkerhoek.
Allemaal iet of wat berekend, maar dit hoeft niet voor iedereen in de smaak te vallen natuurlijk
Hey Danny, nu weet ik waarom dat daar zolang duurde.
't Moest weer just zijn hé.
Ja, idd dikke merci aan Lilybie, want 't was weer schitterend.
groetjes
moniq
Juste = juste he
Voor hen die die papaver niet gezien hebben : ik heb die gespot helemaal achteraan aan het ven. Ik denk dat er vrij veel blijven "plakken" zijn in die 2e weide, en daar heb ik ook geen papavers gezien.
... dit noemen ze van iets heel gewoons iets subliems maken deze is prachtig ,mooie kleuren en prachtige DOF met mooi berekende compo ...
Beter kan ik het ook niet zeggen.
Wat mij betreft wèrkt deze compo perfect
Sinds vorige zaterdag vraag ik me trouwens af waarom jij niet al eerder macrowerk hebt afgeleverd (waarmee ik helemaaaal niet wil zeggen dat je moet stoppen met landschappen hé ).
Comment