De Jasiusvlinder of Pasja is met een spanwijdte van meer dan 10 cm de grootste dagvlinder van Europa. Waardplant van de rups is de aardbeiboom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jasiusvlinder
Collapse
X
-
-
Re: Jasiusvlinder
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi en informatief, die kende ik niet ...
waar mocht je die dan wel ontmoeten ?
Gespot in het 'Reserva Nacional de Muela de Cortes" ten ZW van València.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtHey Robert, blij dat je hier nog een keertje komt piepen.
En al direct met een hele mooi exemplaar.
groetjes
moniq
Comment
-
inderdaad een mooie die we hier niet tegenkomengroetjes Pascal
Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maertda Bekijk berichtStaat er heel mooi op. Alleen heel jammer dat de vlinder zo afgevlogen is. Met verse kleuren is die nog vele malen mooier.
Allen bedankt voor de reacties.Mvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtHey Robert, blij dat je hier nog een keertje komt piepen.
En al direct met een hele mooi exemplaar.
groetjes
moniq
en nu weet ik ineens wat voor boom ik ben tegen gekomen in Umbrië
bedankt
ben niet zeker dat het dezelfde zou kunnen zijn, maar over een 2-tal weken zijn we in Lommel gaan wandelen en ook zulks groot exemplaar tegen het lijf gelopen letterlijk, Walter dacht dat er een insect op zijn arm zat klopte deze weg, maar dan zagen we een zeer grootte vlinder weg vliegen , het was de grootte die ons vooral opvielLast edited by IngridVD; 18 juli 2011, 13:45.
Comment
-
-
dat is nog eens lang geleden dat we hier werk van je zagen
maar deze staat er omdanks dat hij er zo afgevlogen uitziet, mooi opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtidd, tof weer wat van je te horen (zien )
en nu weet ik ineens wat voor boom ik ben tegen gekomen in Umbrië
bedankt
ben niet zeker dat het dezelfde zou kunnen zijn, maar over een 2-tal weken zijn we in Lommel gaan wandelen en ook zulks groot exemplaar tegen het lijf gelopen letterlijk, Walter dacht dat er een insect op zijn arm zat klopte deze weg, maar dan zagen we een zeer grootte vlinder weg vliegen , het was de grootte die ons vooral opviel
Bedankt voor de reactie. Dat je deze bent tegengekomen in Lommel zou me ten zeerste verwonderen. Komt normaal gezien enkel in het mediterraan gebied voor. Ofwel is de opwarming van onze aardbol echt in een hogere versnelling geschoten.
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdat is nog eens lang geleden dat we hier werk van je zagen
maar deze staat er omdanks dat hij er zo afgevlogen uitziet, mooi opMvg.
Robert
Comment
-
Comment