Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freelensing ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Freelensing ..

Ow super! Altijd fijn om in de Hof te staan! bedankt iedereen voor de felicitaties en bedankt aan bd voor de nominatie!

@kohraya, ook bedankt voor jouw mening. Van mij moet je alvast geen kritiek verwachten. Elke mening telt, dus ook de jouwe en of een foto je iets doet is persoonlijk. Verder heb je wel een punt dat deze techniek via de hof meer mensen bereikt en daar ben ik dan ook blij om want ik vind het zeker een aanrader om er eens mee te spelen. Dat dit niet iedereen aanspreekt lijkt me logisch gezien de risico's.

Groeten

Andries
    ::: Flickr :::

Comment

Proficiat met jouw Hof ! Knappe techniek op die manier in de spotlight gezet
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Proficiat met de HoF ... alles is zowat gezegd en ook kohraya's mening kan ik best begrijpen.

Maar ondertussen heb ik wel bijgeleerd wat freelensing is en speel ik met het idee om dat toch ook eens uit te testen. Zonder nominatie had ik deze gemist dus
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Top..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

wow!wow!wow!... wat een foto!....ik sta perplex wat een mooie sfeer, zalige kleuren....het lijkt een sprookjesachtige sfeer.... dikke proficiat.... ik vind deze stijl bijzonder mooi! cheers
            imagination is more important than knowledge - albert einstein

Comment

Ook jullie zijn bedankt voor je mening!
              ::: Flickr :::

Comment

Working...
              X