Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De bg op zich is wel leuk, maar ik vind hem niet passen bij het onderwerp. Te druk en te grauw zodat de vlinder te weinig aandacht krijgt.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De vlinder zelf staat er prima op.
De bg op zich is wel leuk, maar ik vind hem niet passen bij het onderwerp. Te druk en te grauw zodat de vlinder te weinig aandacht krijgt.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De vlinder zelf staat er prima op.
was nu eenmaal de omgeving waar hij/zij zat, en vond dat de kleuren wel bij elkaar paste.
Is met een 17-55 mm lens getrokken, macrolens zat heel ver weggestopt in de bagage, waren die morgen pas aangekomen op Corsica en onze eerste motortrip. Was zo enthousiast dat ik me niet kon weerhouden om er een plaat van te maken.
gelukkig hebben we verschillende smaken en meningen
voor mij is de BG iets te druk aanwezig ,maar dat komt idd omdat je macro er niet opzat ,dan is het moeilijker om een mooie zachte BG te krijgen ,de vlinder zelf staat er prachtig en dit dan zonder macrolens
Comment