Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nationale driekleur.
Collapse
X
-
-
Re: Nationale driekleur.
Ik zou het niet weten, maar het beestje staat er goed opwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
Dit is geen wespachtige maar een vlieg (kijk naar ogen zeg ik altijd).....In ieder geval een roofvlieg, volgens mij een Kleine Bladrover - Dioctria hyalipennis.
Foto is nuttig voor determinatie maar helaas niet al te best geslaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk berichtHet beestje staat er inderdaad goed op. De 'krul' in het blad vind ik wel iets hebben, maar het buitenste blad is er teveel aan.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
@ ericvanhout, dank je voor de tip (kijk naar de ogen zeg ik altijd).
Wat de compositie betreft ben ik op "zoek" naar" iets" dat het insect en zijn omgeving tot een geheel maakt met een schwung. (zoals de krul)
Deel 1, de techniek zit dus goed, nu nog deel 2, de compositie.
Bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Eric
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpv Bekijk berichthet beestje staat er inderdaad goed op. De 'krul' in het blad vind ik wel iets hebben, maar het buitenste blad is er teveel aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht@ ericvanhout, dank je voor de tip (kijk naar de ogen zeg ik altijd).
Wat de compositie betreft ben ik op "zoek" naar" iets" dat het insect en zijn omgeving tot een geheel maakt met een schwung. (zoals de krul)
Deel 1, de techniek zit dus goed, nu nog deel 2, de compositie.
Bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Eric'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment