Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moet hier ook volgen , ik weet niet of dit een crop is of niet , maar volgens mij is deze wel gedraaid , ik heb het hier eens geprobeerd en 90°naar rechts gedraaid , het beestje is dan misschien te centraal , maar zelfs dan vind ik het nog mooier dan deze gezien ook de onnatuurlijke groei van de bloemen . Ik vind dit wel een foto met potentieel en indien dit een crop is , is er volgens mij nog meer uit te halen .
Ik moet hier ook volgen , ik weet niet of dit een crop is of niet , maar volgens mij is deze wel gedraaid , ik heb het hier eens geprobeerd en 90°naar rechts gedraaid , het beestje is dan misschien te centraal , maar zelfs dan vind ik het nog mooier dan deze gezien ook de onnatuurlijke groei van de bloemen . Ik vind dit wel een foto met potentieel en indien dit een crop is , is er volgens mij nog meer uit te halen .
Grtz .
Dirk .
Beste,
Foto is niet gedraaid, deze is zo genomen zoals hij nu staat.
Niet alle bloemen groeien recht naar boven, deze staan in een "hanging basket" en groeien dus alle kanten op
Foto is niet zo veel gecropt maar heb wel nog wat speelruimte.
Dus graag had ik van U of van Marc (Macroshopper) dan toch een tip gekregen betreffende de compo. Ik kan er alleen maar uit leren nietwaar ?
Bedankt aan degenen die gereageerd hebben en uiteraard ook aan de kijkers !
Bij deze even een andere uitsnede, wat opgekuist en foto gedraaid.
Beter op deze manier ?
HET IS GEEEEEN BIJ. Hoe dikwijls moet ik het nu nog zeggen: kijk naar de ogen. Kop met bijna alleen maar ogen= vlieg, in dit geval een bijvlieg. Wespen en bijen hebben meer een elegant zonnebrilleke op.
Ben trouwens dit weekend aangevallen door wespennest (+15 steken), heb ze dus van héél dichtbij gezien, ook hun achterkant
Update is voor mij beter
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
update is veel beter
je hebt een mooi kleurenpallet
maar voor mij mis ik net dat beetje scherpte op de bijvlieg wat het helemaal afmaakt
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment