Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiegelbeeld
Collapse
X
-
-
Re: Spiegelbeeld
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtmaar iets met de kleuren stoort me.
Komen niet realistisch over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ecko_Respect_Nature Bekijk berichtBedankt voor de reacties...
Inderdaad was nogal hard licht, foto was gemaakt rond 16.00h zéér zonnig weer !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtInderdaad, wat hard licht, iets lager camerastandpunt had misschien ook geholpenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment
-
Bedankt voor het reageren !!
Lager standpunt ging echt niet meer. Ik zat al met de statiefring in het water... De wesp zat ook redelijk dicht op mijn glas, er was dus ook niet genoeg plaats om mijn lens platter te houden.. ( is gefotografeert vanuit z'n zwart plastic vijver kuip )
Ecko..I Believe in Mother Nature...
That's my religion..!!!
Ecko....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtMooie scherpte, maar iets met de kleuren stoort me.
Komen niet realistisch over.www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Geel, zwart, oranje en groen: de kleuren kloppen, vind ik. Gewoon een goede, interessante foto van een dorstige wesp. Zie je niet zo vaak. Het spiegelbeeld is een meerwaarde. Jammer van de hooglichten, natuurlijk, en ook de compositie kon beter. Mocht het mogelijk zijn om de originele foto wat naar links te kantelen, zodat de wesp wat naar rechts kijkt, dan vermoed ik dat je een mooiere foto bekomt. Enfin, met genoegen wat langer naar gekeken!
Groet,
GabriëlSurf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment
-
Comment