Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij is ie niet zo geslaagd...
Het onderwerp spreekt me niet echt aan, ik weet niet waar mijn ogen zich moeten focussen, er zijn verschillende ?sensorvlekjes? zichtbaar op de foto...
Voor mij is ie niet zo geslaagd...
Het onderwerp spreekt me niet echt aan, ik weet niet waar mijn ogen zich moeten focussen, er zijn verschillende ?sensorvlekjes? zichtbaar op de foto...
Maarja, dat is mijn mening he .
Geen sensorvlekjes, gewoon stippels in de bloem. Puur natuur.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Ik vind hem ook niet spannend, qua compo niet, en kleur ... - misschien even wat met kleutemp. doen - dat het dan wellicht een extra dimensie kan krijgen?
Ik vind hem ook niet spannend, qua compo niet, en kleur ... - misschien even wat met kleutemp. doen - dat het dan wellicht een extra dimensie kan krijgen?
Mag men hier eigenlijk nog een normale, niet bewerkte , foto plaatsen?
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment