Eentje uit de laaste test (vanmorgen) met m'n nieuwe speeltje D7000.Steeds uit de hand, hopelijk is het weer morgen prima en dan trekken we erop uit met statief.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hooibeestje
Collapse
X
-
-
Re: Hooibeestje
Hooibeestje?
Mooie kleine vuurvlinder die wel wat pittiger wat betreft kleur mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht............
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk berichtNog geen reactie ? Iemand die altijd op ieders foto's reageert en commentaar geeft zoals u , verdient ook van die te krijgen . Prachtige Bg , hele goeie scherpte en compo .
Grtz .
Dirk .
Iedereen krijgt graag veel reacties op zijn foto's, maar het zijn meestal altijd dezelfden die de foto's van commentaar voorzien.
Niet iedereen heeft evenveel tijd of een uitgesproken mening om veel te reageren. Maar soms wordt er weinig moeite gedaan door velen (behalve als ze net zelf een foto gepost hebben ) Dat er door sommigen heel selectief gereageerd wordt valt ook snel op... Maar die discussie hebben we hier al X aantal keer gehad
Ik zit ook liever in het veld dan achter de PC, maar een beetje moeite doen om de boel in gang te houden mag toch wel.
OT: kan me wel vinden in dat beetje extra pit, maar tegen het licht en bedauwd zijn ze nu eenmaal niet zo goed van kleur.
Vind de 2-kleuren BG wel mooi passen
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk berichtNog geen reactie ? Iemand die altijd op ieders foto's reageert en commentaar geeft zoals u , verdient ook van die te krijgen . Prachtige Bg , hele goeie scherpte en compo .
Grtz .
Dirk .
Commentaar geven doe ik graag, thuis moet ik zwijgen.
Bedankt voor jullie comment.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Een prachtige natuurlijke foto, waar de vlinder met zijn kop naar beneden hangt
Kleur, BG en de scherpte zeer goed. Ondanks het trekken zonder statief
Voor mij zou die ook iets meer contrast kunnen gebruiken.
Groetjes chrit.Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment
-
Mooi vastgelegd Scherpe en BG dik in orde!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtHooibeestje?
Heb hier geprofiteerd van de mist om de blauwe lucht er soft op te krijgen.
Bedankt voor comments.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Comment