Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb je wel gezien, dus....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik heb je wel gezien, dus....

.

Update

.
    Last edited by HEYLO; 2 juli 2011, 19:02.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Ik heb je wel gezien, dus....

Oog staat er heel goed op en trekt mooi de aandacht
    Detail in de pluimen er rond ook heel goed en de reflectie nodigt uit om in te kijken. Misschien rechts een stukje eraf zodat de golving van naar het andere oog wegvalt. Nu lijkt het een beetje alsof hij een oog mist.

Grtz,
    Kurt

Comment

Wat een scherpte. Knap man!

Tom
      Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
      Mijn Website

Comment

heeeeeeel knap ,vlijmscherp dat oog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
          Misschien rechts een stukje eraf zodat de golving van naar het andere oog wegvalt. Nu lijkt het een beetje alsof hij een oog mist.

Grtz,
          Kurt
          Bijgwerkt. Zat er ook over te twijfelen om dit oorspronkelijk te doen, maar dacht dat z'n snavel iets te dicht tegen het kader zou aanleunen.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

't Is een moeilijk geval. maar ik vind de update beter. Bij het eerste zicht twijfelde ik ook even door de snavel. Benieuwd wat anderen hun mening omtrent de compo's is.

Grtz,
            Kurt

Comment

Ik weet ook niet welke te kiezen , misschien toch voor de update , want de eerste lijkt inderdaad een oog verloren . Wel een vlijmscherpe foto .

Grtz .

Dirk .
              Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Working...
              X