Gazonnetje afrijden en nadien in de tuin genieten met een blikje van het beste bier van de wereld (Cristal Alken). Mijn macro-oog ontspant zich echter nooit () en spotte een schaduw aan de achterkant van de klimopbladeren, ik dacht aan een sprinkhaan maar toen ik het voorzichtig omdraaide vond ik deze kraamwebspin met toekomstig kroost liefdevol omarmd. Meestal duiken ze direct weg maar deze bleef mooi zitten genieten van het avondzonnetje. Camera ligt nooit ver weg en dus...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kraamzorg in spinnenland
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kraamzorg in spinnenland
Een heel mooie foto.
De vastberaden blik en houding, gecombineerd met de prachtig vastgelegde omarming van het eikapsel maakt dit de mooiste kraamwebspinfoto die ik ooit zag.
Comment
-
-
Knappe plaat. Mooie compositie ook. Ze heeft je wel in de gaten! De eicocon is blijkbaar nog niet helemaal af. Of beter: rond. Het kan natuurlijk ook gewoon een 'onpotige' dame zijn.
Groet,
GabriëlSurf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment
-
mooi hoor, zeker de compowww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Heel knappe plaat!
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
Comment