Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine vuurvlinder
Collapse
X
-
-
Re: Kleine vuurvlinder
Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk berichtMooie compo , kleuren en BG .
Grtz .
Dirk .
Comment
-
Mooie kleuren en DOFwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Heel sterke compo !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
mooi zacht beeld van je vlindertje vol vuurGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Zeer mooi hoe het lijfje van de vlinder perfect op de as van de aar ligt. En de streperige AG die ook mooi in de richting van de aar ligt.
Mooi zachte kleurzetting ook.
Kortom, voor mij een prachtfoto.
Groeten,
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZeer mooi hoe het lijfje van de vlinder perfect op de as van de aar ligt. En de streperige AG die ook mooi in de richting van de aar ligt.
Mooi zachte kleurzetting ook.
Kortom, voor mij een prachtfoto.
Groeten,
GeertJean Pierre.
Comment
-
Mooie zachte foto met een knappe BG (zachte belijning doet het goed in samenwerking met de diagonaal van de aar)
Indien zijn rechter vleugeltip even scherp als de linkse was geweest was het helemaal mooi geweest.
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtMooie zachte foto met een knappe BG (zachte belijning doet het goed in samenwerking met de diagonaal van de aar)
Indien zijn rechter vleugeltip even scherp als de linkse was geweest was het helemaal mooi geweest.
Grtz,
Kurt'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment