Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Deze vind ik persoonlijk de beste combinatie van de vorige 2: niet te statisch, goed scherp en duidelijk.
Ondanks de flits nog voldoende te zien in de BG en een goede compo
De afgekapte oof bloem stoort mij niet echt maar is misschien snel te verwijderen ten voordele van de scherpe bloem.
Deze vind ik persoonlijk de beste combinatie van de vorige 2: niet te statisch, goed scherp en duidelijk.
Ondanks de flits nog voldoende te zien in de BG en een goede compo
De afgekapte oof bloem stoort mij niet echt maar is misschien snel te verwijderen ten voordele van de scherpe bloem.
Grtz,
Kurt
'k Deel deze mening.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Mooi, maar ik vind dat de bloem niet zo netjes is weggeshopt...
Je hebt helemaal gelijk (nadeel van tijd verdrijven op de trein met een netbook en dan nadien niet meer controleren of het goed is uitgevoerd). Mijn excuses. Is aangepast.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
je update is prachtig ga ik me ook eens aan toe leggen als de SD dagen achter de rug zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment