Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Omdat ik nog niet zo lang met fotografie bezig ben is het niet evident om een juiste beoordeling te geven , dus ik spreek enkel vanuit mijn gevoel . Ik vind dit een pracht van een foto , scherpte op de juiste plaats zoals het hoort , kleuren top , enkel de onrustige en niet ruisvrije BG vind ik hier net dat wat het van een topplaat onderscheid . Maar desalnietemin een hele mooie .
....... Ik vind dit een pracht van een foto , scherpte op de juiste plaats zoals het hoort , kleuren top , enkel de onrustige en niet ruisvrije BG vind ik hier net dat wat het van een topplaat onderscheid . Maar desalnietemin een hele mooie .
Mooi in beeld maar die ruizige achtergrond stoort wel,
de scherpte ligt ook niet duidelijk op de oogjes maar eerder boven op het huisje ...
kan zijn dat het scherper is maar het harde licht op de glimmende delen zorgt er dan voor dat je dat niet als scherp ervaart
Ik heb vandaag eens zitten experimenteren met LR3 (helemaal nieuw voor mij en nog niet eens de manual gelezen) i.p.v. PSE8 en kom toch tot een ander resultaat.
Ik heb een update geplaatst.
Beter ?
Comment