Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Icarusblauwtje
Collapse
X
-
-
-
Re: Icarusblauwtje
Mooi scherp op de sprietjes, en de achtergrond is eens iets anders dan egaal. Knap.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterr Bekijk berichtleuke compo zo.
Inderdaad jammer van de vleugeltjes...
Comment
-
-
een schoontje ingrid
ik hou wel van wat ruimte rond dit vlindertjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtDoor de ruimere compo en de duidelijkere BG voor mij een vlinderfoto die meer aanspreekt
Beetje jammer dat de rand van de vleugels uitgebrand is.
Grtz,
Kurtwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Ik volg de meeste commentaren. Inderdaad spijtig van die uitgebrande vleugelranden, en voor mij ook iets te veel BG. Maar ik moet wel zeggen dat de BG prachtig is, deze legt mooi de relatie met de omgeving.
Maar al bij al een zeer mooie opname.
Groeten,
Geert
Comment
-
@ iedereen bedankt vr de toffe reacties
ja die uitgebrande haartjes, maar vond het geheel toch de moeite
Comment
-
-
Mooi hoor. En het witte aan de randen stoort mij niet, het accentueert voor mij de helderheid, het zomers tegenlicht...
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtDoor de ruimere compo en de duidelijkere BG voor mij een vlinderfoto die meer aanspreekt
Beetje jammer dat de rand van de vleugels uitgebrand is.
Kan je die uitgebrande haartjes niet oplossen door in je raw-bestand wat terug te schroeven op de belichting en die zo bekomen tweede plaat blenden met deze...?
Mvg,
Frederic
Comment
Comment