Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wawh...heel mooi hoor....lekker scherp!
En kwam hij je zomaar ne goeiendag zeggen....hij poseert wel mooi en kijkt perfect naar de lens.
Misschien zal ik hier wat muggeziften....maar zou het kunnen dat er een lichte blauwzweem over je foto is...zit hier wel op mijn laptop....de kleuren zijn niet zoals ze zouden moeten zijn....ik kan verkeerd zijn hoor
Heel knappe plaat
Wel iets teveel vibrancy toegepast denk ik. Kleuren net iets te levendig en vooral het blauw is zo nadrukkelijk niet aanwezig bij deze soort.
Maar de pose en het detail zijn echt heel mooi.
een schoontje frans
al zou ik ook het blauwe er een beetje uit proberen te halen dan word het een veel frisser plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Allemaal bedankt voor het kijken en voor de reacties.
Ik plaatste een update rekening houdend met de opmerkingen van Tantine, Animalshot en Lilybie, ik hoop dat jullie het beter vinden, ikzelf vind het wel beter, nogmaals bedankt
Comment