Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wow...'k weet niet wat andere mensen daar gaan van vinden...
Maar ik vind het een prachtige opname
Alsmede door de kleuren en het licht lijkt het wel een broche/juweeltje voor op een dame haar kraag te spelden..'k bedoel de combinatie van de fijne bolletjes met de libel...(kan natuurlijk ook m'n fantasie zijn die op hol slaat ) Het rechtsondere blad zou ik niet in de broche willen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Meestal bij macro sta je stil bij de mooie BG die het oog strelen. De kleuren, de dof en het licht. Je probeert de mooiste pose te pakken te krijgen. Vaak heb je minder aandacht voor de omgeving of het geheel. Dikwijls denk je dat alles er scherp op afbreuk zal doen aan de foto.
Waar ik naar toe wil is zeggen dat ik deze foto, anders dan de meesten vind net door de scherpere omgeving.
Een prachtige libel op haar troon.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik treed de anderen bij - rustige achtergrond is vaak een vereiste, maar hier passen alle kleurtjes zo mooi bij mekaar dat het net een plus is dat de achtergrond wat drukker is. Mooi scherp de libel ook natuurlijk. Knappe foto!
Groetjes, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment