Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nimf van groene stinkwants

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nimf van groene stinkwants

Bedankt allemaal , de ruis is hier op het origineel niet aanwezig , een foto van meer dan 4.5 mb die verkleint is naar 40 kb moet voor problemen zorgen . Ik load up met Tinypic , de eerste dag is het bestand een kleine 400 kb maar een dag later hebben ze het verkleind naar amper 40 kb , dan is er van de kwaliteit niets meer over . Kan iemand mij een oplossing bieden om dit in de toekomst te vermijden , door een andere Host , of moet ik misschien webruimte huren of een andere oplossing . Ik ben niet op de hoogte van wat allemaal mogelijk is , maar indien iemand mij kan helpen mag je het gerust laten weten , desnoods in een pm of e-mail .
    In ieder geval bedankt alreeds .

Grtz .

Dirk .
    Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Prachtig plaatje! Heerlijke groentinten.
      Jean Pierre.

Comment

Prachtig al dat groen, prima compositie en mooie scherpte op het kopje.
        Groetjes, Ingrid.
        Ingrid Vekemans Photography
        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
        http://www.ingridvekemans.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht
          Ik load up met Tinypic , de eerste dag is het bestand een kleine 400 kb maar een dag later hebben ze het verkleind naar amper 40 kb , dan is er van de kwaliteit niets meer over . Kan iemand mij een oplossing bieden om dit in de toekomst te vermijden , door een andere Host , of moet ik misschien webruimte huren of een andere oplossing .
          Ik erger me al een hele tijd aan het zelfde probleem.
          Vroeger gebruikte ik Image Shack, maar daar zorgde het trage uploaden weer voor ergernis.
          Mijn laatste foto heb ik nu geplaatst met Photobucket en dat lijkt goed te gaan.

Comment

Working...
          X