Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yo de mannen!
Collapse
X
-
-
Re: Yo de mannen!
Yo terug ! ... Altijd leuk zo'n komisch accentje in een foto
Foto wordt beter als ik wat afstand neem van mijn scherm.
Met mijn neus er op, wordt ik geconfronteerd met een beetje ruis die een onscherpe indruk als gevolg heeft. Misschien een beetje te veel gecropt of te wijten aan de compressie? Op afstand valt dit echter niet op, dus ik bekijk hem graag zo ... met een smile op mijn gezicht ...
De grijze bg is niet mijn ding. Beetje grauw, terwijl ik net van kleur hou.
Maar toch een genietbaar plaatje hoor.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtYo terug ! ... Altijd leuk zo'n komisch accentje in een foto
Met mijn neus er op, wordt ik geconfronteerd met een beetje ruis die een onscherpe indruk als gevolg heeft. Misschien een beetje te veel gecropt of te wijten aan de compressie? Op afstand valt dit echter niet op, dus ik bekijk hem graag zo ... met een smile op mijn gezicht ...
Maar toch een genietbaar plaatje hoor.Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtYo terug ! ... Altijd leuk zo'n komisch accentje in een foto
Maar toch een genietbaar plaatje hoor.www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
Comment