Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooie en leuke foto ,kleuren en compo zijn heel mooi ,vliegje valt een beetje buiten het scherptevlak ,maar ja je kan niet alles hebben hè
Yep, het was een beetje vloeken toen ik hem erbij zag komen zitten. Was nog niet deftig opgesteld voor de 2 lovers en heb maar 4 foto's kunnen nemen. 1 als test en daarna de DoF wat opgeschroefd, maar de zachte wind gooide roet in het eten bij 1/125 sluitertijd.
Dit zijn zo'n momenten die een topfoto kunnen opleveren... of een hoop frustratie
En uiteindelijk is het enkel het resultaat dat je kan laten zien natuurlijk. Ach, ben blij dat ik dit er nog heb kunnen uithalen gezien de omstandigheden. (maar toch hé )
Toch tevreden dat hij als grappig moment nog goed kan gesmaakt worden.
Bedankt voor de reacties.
Dit zijn zo'n momenten die een topfoto kunnen opleveren... of een hoop frustratie
Ik kan een hele map vullen met frustratie-foto's
Ik begrijp je helemaal en zo ook het gevoel van "Dit wil ik toch ff delen."
Na je inleidende woorden kan ik dan ook wel genieten van zo'n plaatje en ga ik niet de kritikaster uithangen
mooie en leuke foto ,kleuren en compo zijn heel mooi ,vliegje valt een beetje buiten het scherptevlak ,maar ja je kan niet alles hebben hè
Dat volg ik. Het verhaal kennende kan ik dat perfect door de vingers zien.
En zoals Kurt ook al schreef : ik heb ook honderden frustratie-foto's op mijn schijven staan. Mijn vrouw vraagt zich dan telkens af waarom ik die bewaar : wel je kunt pas de goede naar waarde schatten als je weet hoeveel tijd en moeite het gekost heeft om er zo eentje vast te leggen
En mijne beste foto moet ik trouwens nog altijd schieten
Comment