Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De fantastische kleurtjes in combinatie met het feit dat het grootste gedeelte van het takje onscherp is, zorgt ervoor dat het spinnetje geen aandacht krijgt in dit plaatje ondanks dat ze op het 'sterke' 1/3 staat.
Zonder spinnetje en het hele takje scherp zou ook al mooi geweest zijn.
De fantastische kleurtjes in combinatie met het feit dat het grootste gedeelte van het takje onscherp is, zorgt ervoor dat het spinnetje geen aandacht krijgt in dit plaatje ondanks dat ze op het 'sterke' 1/3 staat.
Zonder spinnetje en het hele takje scherp zou ook al mooi geweest zijn.
Ben benieuwd naar de perceptie van nog wat anderen. Voor mij valt de spin zeker hard genoeg op in het beeld op die plaats en er zijn maar enkele toppen die buiten de DoF vallen.
Maar zoals steeds wordt elke mening en visie geapprecieerd
In deze foto is de spin naar mijn mening slechts een onderdeel van het totaal.
De mooie kleuren zijn een prachtig decor en ik vind het totaalplaatje dan ook heel mooi
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment