Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
En het staat er goed op
(wat is de exif? Heb je hier geflitst? gewoon eens om te weten... )
Normaal is mijn exif toch steeds te bekijken?
Zoals steeds met de 100mm niet geflitst. Was tegenlicht. Rekening gehouden met dit feit en de haft achteraf iets opgelicht.
Normaal is mijn exif toch steeds te bekijken?
Zoals steeds met de 100mm niet geflitst. Was tegenlicht. Rekening gehouden met dit feit en de haft achteraf iets opgelicht.
De foto naar je bureaublad laden en dan gewoon met de rechtse muisklik te bekijken.
Zo zou het toch moeten werken voor de Microsoft PC's
Ikzelf kan het zo niet (Mac) en heb een klein programma, Reveal genaamd, om de exifs op te roepen.
Indien het niet lukt laat je maar een seintje en dan geef ik de voornaamste parameters wel even door .
De foto naar je bureaublad laden en dan gewoon met de rechtse muisklik te bekijken.
Ikzelf kan het zo niet (Mac) en heb een klein programma, Reveal genaamd, om de exifs op te roepen.
Indien het niet lukt laat je maar een seintje en dan geef ik de voornaamste parameters wel even door .
Grtz,
Kurt
Of als je Google chrome gebruikt; https://chrome.google.com/extensions...kbplhkoiekndck, na installatie gewoon met het pijltje van de muis in de foto en de basis exif komt bovenaan foto in blauwe balk tevoorschijn.
Grtz,
Kurt
ik heb gewoon "exifviewer" geïnstalleerd ,is gratis te downloaden en dan ga je gewoon met je pijltje op de foto staan en klik met rechtermuisknop en daar is het exif ,
als je firefox gebruikt heb je ook plug-ins gratis
Comment