Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mier...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mier...

Gisteren nog even op pad geweest....
    Ik vind dit zelf niet mijn mooiste mierenfoto die ik de afgelopen maanden heb gemaakt, (Zie Website) maar vond deze toch de moeite waard om te plaatsen.... Op een meter afstand van een mierenhoop heb ik op een (ietwat rommelig begroeide steen, kon helaas niks beters vinden) een paar druppeltjes honing gelegd.. En aangezien er best veel mieren in de buurt lopen is het een kwestie van een kwartiertje wachten voordat er wat mieren op af komen.....

Foto is gemaakt met de MP-E 65... 40D.. geen crop..

misschien kan ie toch nog smaken?

Rob,

Re: Mier...

Ik vind dat deze niet moet onder doen voor die andere prachtige mierenfoto's van je.
    Dit is toch de *****droom van elke macrofotograaf?

Comment

heel mooi en blijf het toch heel knap vinden het werken met zo,n lens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap belicht en mooi totaalplaatje
        www.maximpiessen.com
        www.facebook.com/maximpiessenphotography
        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Voor mij mag deze meer dan gezien worden , knappe foto .

Grtz .

Dirk .
          Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Thanks voor de reactie's.... ben blijkbaar te kritisch geweest op mn eigen foto... toch fijn om te lezen dat hij in de smaak valt..
            by the way.. de mier mist een achterpoot, dat zag ik pas later.... misschien is hij hem in een gevecht o.i.d. kwijtgeraakt.... ze lijken me best agressief..

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Ik vind dat deze niet moet onder doen voor die andere prachtige mierenfoto's van je.
            Dit is toch de *****droom van elke macrofotograaf?
            Thanks... Ik ben blijkbaar iets te kritisch geweest op mn eigen foto....

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            heel mooi en blijf het toch heel knap vinden het werken met zo,n lens.
            grt,bouk.
            tis idd niet de makkelijkste lens, Bouk... en een goede belichting is bij deze lens weer een vak apart... Thanks Bouk...

Groet, Rob...

Comment

die staan er top op
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

vind dit prachtig ,ook mooi die spiegeling ,
                dit is ook een lens die al heel lang op mijn verlanglijstje staat ,maar heb wel een beetje shrik dat ik de tijd niet zal hebben om het geheel (lens- belichting)goed onder de knie te krijgen,dus nog effe wachten

Comment

@ lilybie ook nog bedankt voor je reactie....

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  vind dit prachtig ,ook mooi die spiegeling ,
                  dit is ook een lens die al heel lang op mijn verlanglijstje staat ,maar heb wel een beetje shrik dat ik de tijd niet zal hebben om het geheel (lens- belichting)goed onder de knie te krijgen,dus nog effe wachten
                  Als mensen een MP-E 65 hebben en ze hebben vragen ben ik altijd bereid om mn kennis te delen..... ik leer ook weer van anderen, natuurlijk is het ook veel zelf experimenteren.... maar o.a. qua belichting ben ik altijd bezig om mezelf te verbeteren...
                  maar je hebt gelijk.... het is een lens die veel investering vraagt om een beetje mooie foto's te platen... het is geen lens die je in een opwelling moet aanschaffen dan wordt het wellicht een teleurstelling... en met de lens alleen ben je er niet, het lastige flitswerk kom dan ook nog om de hoek kijken..

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                    en met de lens ben je er niet alleen, het lastige flitswerk kom dan ook nog om de hoek kijken..

Rob,

En dat maakt het verschil tussen een goede en een prachtige foto. En jij hebt je belichting goed voor elkaar

Grtz,
                    Kurt

Comment

Working...
                    X