Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap-knap-knap !!!
Mag ik veronderstellen dat je met dit tegenlicht de bg in ps zwart hebt gemaakt? Of sla ik de bal dan mis? Intrigerend plaatje hoor ...
Knap-knap-knap !!!
Mag ik veronderstellen dat je met dit tegenlicht de bg in ps zwart hebt gemaakt? Of sla ik de bal dan mis? Intrigerend plaatje hoor ...
neen geen PS werk, wel in volledige duisternis op statief en tegenlicht met zaklamp
en natuurlijk spotmeting
neen geen PS werk, wel in volledige duisternis op statief en tegenlicht met zaklamp
en natuurlijk spotmeting
Ok, nu snap ik hem. Ik dacht in eerste instantie aan frontaal tegenlicht. Maar nu ik beter kijk, zie ik inderdaad dat het een tikje schuin komt.
Mercikes voor de toelichting. Altijd tof om origineel en technisch werk te zien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ok, nu snap ik hem. Ik dacht in eerste instantie aan frontaal tegenlicht. Maar nu ik beter kijk, zie ik inderdaad dat het een tikje schuin komt.
Mercikes voor de toelichting. Altijd tof om origineel en technisch werk te zien
met frontaal tegenlicht scheen ik direct in de lens vandaar een tikje schuin en wc rolletje op de zaklamp (zit altijd in mijn fototas voor als de natuur roept)
Comment