Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drup..drup..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Drup..drup..

Ok, dat is nu de 4e keer dat ik naar die editie van Focus verwezen wordt, morgen ga ik erom!

Hoeveel heb je voor dat bakje betaald? (Als ik dat mag weten.) De foto's die je daarmee kunt maken. Lijkt me trouwens best wel zelf te maken eigenlijk.
    Body: Canon Eos 7D,
    Objectieven: Canon 70-300mm, 18-200mm, 60mm macro, Canon MP-E 65mm
    Flitsers: Canon MT-24 EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tombonte Bekijk bericht
      Ok, dat is nu de 4e keer dat ik naar die editie van Focus verwezen wordt, morgen ga ik erom!

Hoeveel heb je voor dat bakje betaald? (Als ik dat mag weten.) De foto's die je daarmee kunt maken. Lijkt me trouwens best wel zelf te maken eigenlijk.
      Hier kan je de prijzen van hun verschillende producten vinden, + 75$ verzendkosten.
      Misschien ook douanekosten.(zelf nog niets in de bus gekregen blijft dus nog een verrassing)

Voor handige Harry's genoeg op het net te vinden om zelf te bouwen, voor een fractie van de prijs.

Maar dit "bakje " kan wel nog zo veel meer.....
      Kijk eens naar de handleiding dan weet je precies of het iets voor jou is.
      lucv.be - instagram - facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht
        Maar dit "bakje " kan wel nog zo veel meer.....
        Haha. Zo was dat niet bedoeld hoor!

Dus jij kunt ook stackshot's nemen? Zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=_WnE-KI3cng
        Of moet je daar een ander "bakje" voor kopen? Want als je zoveel betaald zou het toch all in one mogen zijn.
        Last edited by tombonte; 31 mei 2011, 10:35.
        Body: Canon Eos 7D,
        Objectieven: Canon 70-300mm, 18-200mm, 60mm macro, Canon MP-E 65mm
        Flitsers: Canon MT-24 EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tombonte Bekijk bericht
          Haha. Zo was dat niet bedoeld hoor!

Dus jij kunt ook stackshot's nemen? Zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=_WnE-KI3cng
          Of moet je daar een ander "bakje" voor kopen? Want als je zoveel betaald zou het toch all in one mogen zijn.
          Helaas maar dat is een ander bakske, moeilijk te combineren met high speed denk ik.
          lucv.be - instagram - facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
            Zeer mooie druppelfoto
            (je watermerk stoort me wel wat...)
            Volledig mee eens
            mvg,
            Sandorfi.
            Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

Comment

heel mooi plaatje
              heb dit ook geprobeerd maar zal toch nog een beetje moeten oefenen
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
              X