Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad prachtige kleuren , en zoals de vorige zachte BG en scherpe plaat .
Als dit aan de Nete te vinden is dan wil ik wel eens mee op stap gaan , ik woon namelijk ook aan de Nete .
Als dit aan de Nete te vinden is wil daar ook wel eens op zoektocht gaan, ik woon namelijk niet ver de Nete .
Grtz .
Dirk .
mee eens
waar ergens aan de Nete, grote of kleine ?
Als dit aan de Nete te vinden is dan wil ik wel eens mee op stap gaan , ik woon namelijk ook aan de Nete .
Grtz .
Dirk .
Deze foto is niet aan de (Kleine) Nete genomen Maar aan de dijken tussen Emblem en Lier ben ik ook wel te vinden af en toe. Maar dan liefst met minder wind dan de voorbije dagen...
Kan maar 1 (miniem ) minpuntje vinden, maar dat is voornamelijk persoonlijke smaak, en dat is de compositie die voor mij iets meer in de diagonaal had mogen lopen, maar verder geweldig scherp met mooie Bokeh
Kan maar 1 (miniem ) minpuntje vinden, maar dat is voornamelijk persoonlijke smaak, en dat is de compositie die voor mij iets meer in de diagonaal had mogen lopen, maar verder geweldig scherp met mooie Bokeh
En die meer diagonale compositie werkt zeker minstens zo goed, dus uw punt mag gerust aangehaald worden.
Comment