Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe foto's met een voorkeur voor de 2de , vooral omdat in de eerste een paar uitgebrande plekjes zitten , maar nietemin een prachtige
Als je niet graag negatieve reacties krijgt moet je eens de forumregels lezen , in SC mag je maar 1 foto posten .
Thx Jendi.
Zal er in de toekomst attentie op doen ( new member )
Op de ogen vond ik de reflecties wel mooi. Het glanzende van de vleugel zag ik ook als toevoeging, maar misschien beter iets minder opvallend dus.
Bij de eerste zijn de uitgebrande vlekken echt opvallend, bij de tweede heb je 't alleen op de pootjes, mooie foto én mijn favo !
Je naam, zo groot, komt wel ietwat storend over...vind ik toch.
Als ik jou was, zou 'k er toch één van verwijderen vóór de mod het doet
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment